Fabrika nė Mioveni ēdo 52 minuta qet nė rrugė edhe nga njė Dacia Logan. Mirėpo kjo nuk ėshtė e tėra, sepse, kompania rumune ėshtė duke pėrgatitur gjeneratėn e re tė modelit.
Me njė dizajn mė tė bindshėm sesa paraardhėsi i tij, Logan nga ana estetike do tė jetė mė i ngjashėm me Renault Sanderon, i cili ėshtė paraqitur pak kohė mė parė, i dedikuar pėr komercializim nė tregjet e Amerikės jugore.
Si Sandero, ashtu edhe Logan, shfrytėzojnė plaformėn B0, e po ashtu edhe qėllimin e kanė tė njėjtė me matje tė mirė tė ēmimit dhe kualitetit, tė fitojnė tregjet nė zhvillim e sipėr. Logan veēmė ka pasur sukses, andaj pritet se edhe modeli i ri suksesin mė tė madh do ta arrijė nė bazė tė dizajnit. Me kėtė do ti afrohej konkurrencės sė lartė.
Nė ēdo rast, ėshtė reale tė pritet qė Dacia tė mbajė paraqitjen Sedan tė Loganit. E njėjta vlen edhe pėr ofertėn e motorėve. Pėrveē motorit me benzinė tė konstruksionit tė thjeshtė, dhe, atij ekonomik me naftė, Logan do tė jetė nė dispozicion edhe nė kombinim me motorėt modern.